Troll eller bustebartepinn?

I dag tidlig vakna eg opp slik som det her. Eg kvapp då eg såg meg i speilet og såg spørsmålsteikna i augene mine. Kva ER det her for noko!? Er eg eit troll om natta, og at kroppen har gløymt å forvandle seg til dag-Birgit? Er det noko eg ikkje veit om? Har eg hale? Et eg graut? Blir eg forvandla om til gråstein om eg går ut i dagslyset i dag? Kva troll er eg i så fall? Eit skogstroll, eller eit troll som bur i fjellet? Eg likar meg godt i både skogen og fjellet, så… Eller er eg berre bustebartepinn? Lure på om eg tørr meg ut i dag, kanskje eg må vente til det blir mørkt først… Får håpe eg kun er bustebartepinn.

Legg att eit svar

