Herligheter

Då det er supermasse å gjere på skulen no, går dette innlegget til herligheter. HERLIGHETER folkens!!

Dandy Warhols, Drive by truckers (vel, vel), The Presets, Leonard Cohen, Justice, The Whip, Cut Copy har vore FANTASTISKE konsertar so far, og til neste helg står Madrugada på programmet… Også blir det Lambchop, muligens The Whip igjen,  og kanskje Big Bang, og etter jul, ja då… DÅ blir det AC/DC og BLOC PARTY! Og OASIS!! Eg er eit lykkelig menneske akkurat no. Lykkelig. Og veldig stressa. Og takknemlig for at eg får vere meg sjølv, sjølv om eg er lutfattig og har hundre ting å gjere på same tid.

presets-bakery-gallery10
Andre herligheter som kan nemnast er den supre filmen Smala Sussie som får meg til å le kvar einaste gong! Og tusen takk, du søte frøken Marthe Jacobsen som låna vekk den uimotståelige serien «The Mighty Boosh» til meg. Den anbefala eg til ALLE på det sterkaste… Absolutt verdt å sjå!

1097831681_smala_sussie

Og for å ikkje å gløyme det faktum at eg har operert augene og kan gå og legge meg, og stå opp igjen uten å ha sandpapir i augene!! FANTASTISK å kunne sove uten å ta av seg linser, eller måtte ta dei på igjen for å sjå dagen etter. Ubeskrivelig bra, og ikkje minst sprøtt på same tid.

bilde-55

Hans Ulrik er ein herlighet også. Takk for at akkurat Tormod og Maria bestemte seg for å produsere, det vart ein flott kombi! Ja, upåklageleg rett og slett. Kulare unge skal ein leite lenge etter, og om ein leitar lenge er det ikkje sikkert ein finne det.

the_coolest_kid_by_shoops

Også har vi Christopher og Stig, mine to ledsagara gjennom dagen derpå, og livet ellers. Søtare guta skal ein leite lenge etter! (og for dåkke single der ute, om dåkke legge inn eit godt ord for dåkke sjølve, skal eg sjå kva eg kan fikse.) Men dei fortena kun det beste. 🙂

christopher

Christine Hagen… Ah, eg trenge ikkje seie meir. Det seie seg sjølv. Christine Hagen.

hagen

Bysykkelen er også ein herlighet, men no er det egentlig på tide å innrømme at tida vår er over, for denne gong. At eg tryna gong på gong fordi det er glatt og sykkelen ei har vinterdekk – bør vel vere nok to FACE IT.

Og HALLO!! Årets julekalender blir «Jul i Skomakergata»! CAN I ASK FOR MORE!?

skomakergata

6 responses to “Herligheter

  1. YAY! Skomakergata! Akkurat det i trengte når i ska tilbringe deler av desember aleine i Oslo!
    *gleder seg oxo t AC/DC* 😀
    Å ka e bloc party..?

  2. Ja, Skomakergata er ikkje verst altså 🙂
    Hurra for Skomaker Andersen!!

    Ac/DC blir KONGE!!

    Bloc Party er britisk indie-rock! Absolutt å anbefale!! 🙂

  3. Eg trudde det va Blåfjell eller Blåmann eller ka faen det heite som skulle gå i år eg? HURRAAA, eg elska Skomakergata ❤ Og eg lika bloggen din Birgit, det e den einaste eg ikkje gjer narr av, berre spør Toril 🙂

    Du e hærlig!

  4. Hehe.. 🙂 Nei, men det er ryktet frå ein «safe ein» i klassen… Sikre kilder, visstnok. OM det ikkje stemer skal eg lett ty til tårene!

    Så koselig Mari! Men du kan godt få gjere narr av eg alså, eg teke no det berre som eit kompliment:)

Legg att eit svar

