Endeleg tilbake hos Skofus

Akkurat no er eg tilbake på Nedreberg, der det er kosleg med mykje, mykje snøv, fyr i ovnen, og ikkje minst, min kjære, kjære Skofus.

bilde-43

Når eg er ferdig med essayet, då skal eg ta med Hans Ulrik ut i snøven og lage snømenn, snølykt og snøenglar. Herleg.

..også skulle eg skrive essay, men vart «forstyrra» av litt kosing. Stod ikkje meg i mot.

bilde-51bilde-52

Eg lika deg veldig godt, Skofus! Veldig godt.

6 responses to “Endeleg tilbake hos Skofus

  1. 🙂 Det er ein skikkelig herlig pus!
    Hadde ho ville kjørt 8 tima buss hadde eg glatt teke ho med på skulen, men desverre trivst ho best i Stryn under ovnen… 😛

  2. Ahh, så utrolig fin 😀 Eg saknar pusekattar som kan kose med meg 🙂 Prøvde å kose med onkels ponniar idag, men det var kun 1 av 4 som gadd vise meg litt kjærleik 🙂

Legg att eit svar

