Heime i eventyrland

Jess, Birgit tok seg turen til Stryn i helga – og guri land så godt det var å kome inn døra i heimen der ovnen knitra og pusekattane kosa om kapp. Helga har i grunn vore stappa med essay-skriving og heimes-sidelaging, så det har desverre ikkje blitt så mykje tid til anna. Og menyen var herleg – lutefisk og pinnekjøtt, her er det juleoppvarming så det helde 🙂  Men litt leiking i snøven vart det sjølvsagt!! Herlig å kunne hoppe frå verandaen og lande i mjuk, herlig snø som tar deg i mot sjølv om du får nesten alt opp i nasa.

Slik ser det ut på garden ein vinterdag som denne…

img_9001

Litt eventyr er det nok 🙂

Hagen med tja, eg seie glatt ein meter snøv!!

img_9002

Aksjon: Snøengel.

img_9010

img_9011

Utsikta inn mot Olden

img_9029

…no skal eg kjøpe meg eit par Cd’ar på Esso og brenne ut heimesida på, og ta meg ein tur og helse på Ina-Mari som eg er så forelska i, i følge alle som ser meg smile når eg snakka med og/eller om ho. 🙂

13 responses to “Heime i eventyrland

  1. hei birgit! må virkelig sei at du har makk i fingrane! det er utrulig kor mykje artig du klara å sette bokstava på, eg e reint imponert! 🙂

    you rock baby! d:)

  2. Christopher: Det blir nok det til jul, kjære:) Det lova veeeldig bra! :o)

    Pipa: Ja, her er så koslig no! Heilt sjukt… 🙂 Nordfjord er jammen ein vakker stad å kome heimatt til! Gled deg pipa, no ekje det lenge igjen. Snøven ekje kram endå – men når du kjem heim så har den sikkert blitt det – og då blir det snølykt!! 😉

  3. Hærlig bilde av deg i snøen!:) Eg e så gla for at eg valde akkurat DINNA helga å reise heim på – har leika meg i snøen eg og<3

    Har ikkje sett nåke til deg då – du e jammen hardworking!

    Love

  4. Hehe, det var herleg!! 😀

    Ja, den var super den!! hehe.. Skulle berre hatt mindre å gjere så eg fikk vere med dåkke både fredag og laurdeg, men men… 😛 Eg var nok fullstendig klar over at det vart altfor masse å gjere til å kunne reise heim, men… Kunne ikkje dy meg. Men no er eg ferdig med alle innleveringa AS WE SPEAK!!

    Vi får heller glede oss til jul, også veit eg no at du dukka opp i Oslo før vi veit ordet av det. 🙂

    Takk 🙂
    Love… 🙂

  5. Herlige bilde Birgit 🙂
    eg vil og sitte med snø oppunder haka og tenke på peisen og verm kakao med dei søte små marsmallowsane…
    eg sitte heller på ein nedfryst lesesal med lue, tjukkelabba, skjerf og vottar, kanskje like kaldt men absolutt ikkje like koselig…

  6. Det var herlig å vere heime 🙂
    Det blir ikkje lenge til du kan det no, berre eksamen no så… Då blir det kakao med marshallows! 😀

    Eg sende sympati over til deg, Tiril.. Kle på deg godt til nese gong du skal på lesesalen, det er ikkje kjekt å fryse:(

  7. Ja, det e faktisk heilt sant – Eg kjem før du veit ordet av det 😉
    Og det e snart jul.. Herregud, tida flyr!

    Nyt den lisje tida uten innleveringa and shit, det hopa seg vel snart opp igjen?;)

    Eg sitte på nattevakt no – takk for at du gjer nettene morosame med bloggen din:) Suss

  8. Bra, Mari! 🙂

    Ja, tida flyge som aldri før! Eg skjønnakje… Skal det gå fortare og fortare med åra? Eller ka det e som skjer!?

    Ja, no er det berre eksamen x2, også… 🙂 JUL!!!

    Hehe.. Så kjekt at du let deg underhalde av bloggen min, søta! 🙂
    GOD HELG!!

Legg att eit svar

