Tilbake til kvardagen, med eit flashback frå helga

Etter ei langhelg i Stryn fylt med skulearbeid, god mat, pusekos og familie er eg no tilbake i Oslo, som er heilt fritt for snø. Sjølv om det er godt å vere tilbake, lengtar eg tilbake til dette:

Lage snøengel på Ulvedal!

snoengel1

Fantastisk utsikt på veg ut til Ina-Mari…

utsikt

Solnedgong som får meg til å tru at eg er midt inne i eit eventyr.

solnedgang2

Hagen og Heidi på firhjuler, klar for å leike.

firhjule

Masse snø 🙂 (hvor, hvor, hvor er Hagen…)

hagen1

Eventyrfjell

solnedgong

Og no er det tilbake til filmanalyse, innleveringar, pensumlesing og jippi!! Har blitt sponsa av mor og far til å kjøpe meg vintersko, så då blir det vintersko i dag! Dei skal tåle hardt vestlandsveir, og ikkje minst den kalde kulda i Stryn 🙂 Eg gler meg til å bli god å varm på beina. 🙂

Dagens vits:

En dag på skolen så spørte læreren elevene sine hva faren deres jobbet som.
Kristian: faren min er brannmann.
Lisa: faren min jobber som politi.
Læreren: og hva jobber din far som da Arne ?
Arne: han jobber som prostituert.
Etter timen tok læreren med Arne ut på gangen..
Læreren: er det sant ?
Arne: Nei, men det er såjævlig flaut å si at faren min spiller på RBK!

10 responses to “Tilbake til kvardagen, med eit flashback frå helga

  1. Birgit, eg veit ikkje korleis eg ska få sagt ditta her… eg syns blogginlegget ditt va heilt fantastisk til eg kom til vitsen. Ein gong i tida gjorde du meg oppmerksom på kor utrulig irrtiterande ord delings feil er. Likevel skriv du «brann mann»..

  2. Ja, og mamma måtte rette på meg òg. Det heiter visst ikkje snøv. Men snø. Så då måtte det også fiksast på. Hehe. 😛

  3. 🙂 Det syns eg også, hehe. Det er berre å bli med heim til jul, Elina ;)Då blir det MASSE leiking i snøven. I promise.hehe:)

Legg att eit svar

