Dagens vits

Etter ein fuktig kveld i går, kjem eg no i hug noko av det mest morosame som slo meg. Det var Elina som slo til med ein herleg vits. Her kjem den folkens, hald dykk fast!!

Det var tre par som sat på eit fly som skulle drikke te, eit britisk par, eit amerikansk par og eit norsk par.

Den britiske mannen til kona si: Do you want some sugar, sugar?

Den amerikanske mannen til kona si: Do you want some honey, honey?

Den norske mannen til kona si: Vil du ha melk, di ku!?

DJEAH!!

bilde-48

6 responses to “Dagens vits

  1. Jannike seier at eg er altfor seint ute i tid med vitsane, at eg ligge så langt bak at det er flaut. Men eg meina det er heilt ok så lenge vitsen er morsom.

Legg att eit svar

