Søndagstur

Vi tok t-bana til Sognsvann og skjønte fort at skøytene burde vore med.

For ein fantastisk plass å gå på skøyter på!

img_98661

chris1

Tippekonkurranse: gjett alder på dama.

img_9877

Det var skikkelig fint når sola gjekk ned…

img_9888

«Elg i solnedgang»

img_9881

Månen var også med.

img_9880

Det var ein vakker dag å gå tur. Og eg tjora meg fast i tanken på at Christopher ikkje får komt seg avgarde på tur likevel. Det må jo halde med søndagsturar på det her nivået? hehe… 🙂

Sognsvann anbefalast om du vil ha frisk luft. (Men vent helst til det blir mindre kaldt, for det blir skikkelig, skikkelig kaldt der oppe når det er veldig kaldt i Oslo. Sånn på ordentlig kaldt!

Neste gong vert skøytene med! Og for håpentligvis Stig og Hans Ulrik også.

Eg gler meg.

4 responses to “Søndagstur

  1. Ja, det kan vi!!
    Ta dei med, så er det skøytings på søndagen:)

    og eg lika at du seie «NÅR» du kjem – det vil seie at då kjem du heilt sikkert!!

Legg att eit svar

