Anbefaling til musikk-elskarar: Jango!

Har du drøymt om å ha din eigen radiostasjon der du kan spele akkurat den musikken som du sjølv vil? No har du sjansen!   På Jango kan du lage din eigen radiokanal! Det var søskenbarnet mitt, Runhild, som viste meg sida, men eg har ikkje sett meg ordentlig inn i den før no. Du kan velge mellom tema, som «sunshine pop», «rock», «easy listening», «lounge» osv – eller du kan sette i hop din eigen miks ved å legge til artistar/band. På mi liste står desse artistane akkurat no:

Massive Attack, Portishead, Radiohead, Lambchop, Neil Young, Tom Waits, Tom Petty, Damien Rice, Thomas Dybdahl, og Leonard Cohen.

jango

I tillegg til å spele dei ulike artistane som eg har plukka ut, så anbefaler sida også artistar/band som eg kanskje vil like også. F.eks no når Radiohead står på, så anbefalar Jango desse: Jeff Buckley,  Nick Drake,  Bright Eyes, Ryan Adams, Bob Dylan, Elliott Smith, Coldplay, Iron & Wine, David Gray, The Velvet Underground, Sufjan Stevens og  Lou Reed. Bright Eyes og Sufjan Stevens har eg ikkje høyrt, men sidan Jango traff så godt på dei andre (særlig Bod Dylan og Velvet Underground, Lou Reed) så kjem eg garantert til å sjekke dei andre ut også! Og kven veit? Kanskje eg får meg nye favorittar i løp av dagen?

Go check it out, peoples!!

5 responses to “Anbefaling til musikk-elskarar: Jango!

  1. SV: Ja, jeg må lide meg igjennom skoledagene med lakrisen stående på pulten, imens alle andre forsyner seg. Den er utrolig god.

    Huff, jeg droppet helt den nye iMovie, og har blitt forholdsvis godt kjent med programmet. Problemet mitt nå er at når jeg skal eksportere filmen nekter f.eks. youtube å godta filen. Da må jeg eksportere det i et kjempedårlig format, enda filmen i utgangpunktet var av tålelig kvalitet.

    • Så herlig!!:D Aah.. Det er heaven når eg har mangel på musikkønskjer! Då dukka det berre opp herligheter etter herligheter:)

Legg att eit svar

