Ein smule merkverdig fangst

I dag fekk eg vaskekick når eg kom heim frå treninga. Det såg (unskuld språket) heilt jævlig ut, og energien kicka inn for fullt. Anyway. Då eg vaska i stova fekk eg meg ei overrasking. Moppen drog med seg ein rar, rar ting frå under sofaen! Eg klarte ikkje å identifisere den, og prøvde å finne ein måte å forklare Jannike korleis den såg ut, men fann ikkje høvande ord. Difor legg eg no ut eit bilete av tingen, slik at ho og gjerne andre om de veit kva det er fornoko, kan fortelle meg det. Eg er så nysgjerrig!! Kva i all verden er dette her!?

img_0264

7 responses to “Ein smule merkverdig fangst

    • hmmm…. Då er det store spørsmålet, kven tek meg seg julepynt på fest?:P Må ha lege igjen sidan festen vi hadde her om dagen:P

  1. DU HAR RETT!! Det MÅ vere den! Guriland, du er ikkje LITE observant, Jannik! Tusen takk:) Eg har lurt på ditta i heile dag, og no! Du redda nattesvevnen min pip, tusen takk. ❤

Legg att eit svar

