Verdas mest irriterande mann??

Dagbladet.no skriv dei om verdens mest irriterande mann: Stephen Tobolowsky sin rollefigur i Groundhog Day kunne stå for tittelen. Men altså… Kva med Terje Sporsem?! Har nokon sett Skaparen på tv2? Alså, Sporsem var heilt ok i Judas, nesten litt morsom også. Men på Skaparen er han så irriterande at eg må skru av lyden når han skal introdusere deltakarane, om eg ikkje må skifte kanal for kvar gong han dukkar opp på skjermen. Frå meg får han prisen for i alle fall Norges mest irriterande mann.

7 responses to “Verdas mest irriterande mann??

  1. sv. gangen min er virkelig en fryd ja! 😀
    aldri lest bloggen min før?!? krise! hehe.. 😛
    you got to catch up girl! ; )
    hyggelig at du stakk innom ;D håper du kommer tilbake også!

  2. Eg rekna med det er adressa dåkka? 😛

    Godt å høyre! Eg syns det er rart at han ikkje har blitt tatt av programmet:P For serien er jo bra, men han øydelegge jo alle dei gode idéane med å prøve å lage humor?! OMG

  3. Eg hata han! Veit ikkje om det er dialekta, lydnivået på stemma hass, eller alt det usaklege som kjem ut av kjeften på han.. Han er uansett plagsom!!

    Ja.. Eg e i dritthumør idag, eksamen SUGE! Gi meg motivasjooon

  4. Ja, det må vere ein kombinasjon av alt det du nemnte, inkludert dei tapre forsøka på å vere morsom utan å klare det?

    Kunne ønske eg kunne gje deg motivasjon, men veit ikkje heilt kva eg skal sei? Tenk på Bali-turen, Mari!! Det må jo vere motivasjon nok til å kunne lese litt. Det er ikkje mykje som skal til, også er eksamen plutselig over:)

Legg att eit svar

