Eg lengtar tilbake

I dag er det eksamenslesingsdagen. Det resulterar i nostalgi. Eg lengtar tilbake til:

  • Togturen med Stig der eg vann i bondesjakk og han absolutt ikkje vann

best2

  • Stig sine kunstverk som fekk han til å sjå ut som støttekontakta mi.

paveg

  • Å leve lenge på at eg klarte å teikne den finaste rundingen.

beste

  • Å sjå på Stig kødde seg med Hagen og tvinge i ho dessert.

fridays

  • Vakraste Ina-Mari.ina-mari
  • Colgate-Joacim som fortel vitsar som ikkje høve seg på trykk, men får deg til å le til du ikkje orkar meir.

jioacim

  • What’s not to miss?! Stramare kara skal ein leite lenge etter.

karane

  • PIPELUSKEN. Åh, Jannik! Søta, søta, søta.

stigjannik2

  • Morsomme Jon Kåre som sjarmerte meg i senk.jk2

Og for dåkke som kjem innom og finne det her totalt uvesentleg, kan eg meddele…

…dagens vits:

Det var to tannstikkarar som var ute og tusla langs vegen etter skuletid. Det regna og dei var sugne på å kome seg fort heim. Litt lenger framme i vegen la den eine tannstikkaren merke til eit pinnsvin som for avgarde. Då utbraut han: Åh, pokker!! Eg visste ikkje at bussen skulle gå no!!

4 responses to “Eg lengtar tilbake

  1. Ja Birgit, det er vi som er på kannesteinen 😛
    Korleis vi kom oss opp, hehehe 😛 vi hadde nok med en 3 person som fotograf, såååå då måtte han hjelpe oss oppå, for eg SKULLE ha bilde frå at eg var oppå kannesteinen :p

  2. Kamilla K: Då er vi to:) Får krysse fingrane våre.

    Malin: Nice done. Eg prøvde å komme meg opp, men det gjekk ikkje.. Hehe…

    Ida: Bra du syns det. Vi hadde det ganske komisk. Og eg kosa meg godt med IFA-tenner. 🙂

Legg att eit svar

