Hore!

hore

Ja, altså. Det må eg berre fortelle. Det skjedde i parken i går på veg til trening. Hadde på meg jakke, treningstights og sko.  Var litt stressa og småsur og tenkte at eg skulle no i alle fall bli i godt humør når eg kom forbi endene ved brua. Men då tok eg sanneleg feil. Der kom det ein mann gåande mot meg som såg meg inn i augene og sa: – Hore! Eg vart skikkelig paff. Sa han det eg trudde han sa? Han var komen forbi meg når eg snudde meg etter han og ropte: –Unskyld meg men ka faen sa du no?! Han svarte: –Hore!! Augene mine vart store og såg sikkert ut som spørsmålsteikn. Også drog eg skuldrane opp mot øyret for å indikere at eg fatta ingen ting. Humøret var på veg langt under 2 på skalaen. –Ja, se på deg sjæl a! Akkurat der og då tenkte eg at det beste var å valdta han så han begynte å grine, og kreve saftig betaling for det etterpå – skulle jagge vise han hore! Men så kom eg tidsnok tilbake til meg sjølv og skjønte at det var på tide å let it go.

Heldigvis var Lisa Mari på treninga og fekk smilet på plass igjen. Også var det kosings med Stig, og ein skikkelig ekkel film.

4 responses to “Hore!

  1. Ana ikkje! Men det sjokkerte meg også, og ikkje minst provoserte meg. Hadde skikkelig lyst til å kalle han masse stygge ting, men då hadde det sikkert blitt til «fuglebæsj» og «rompetroll» og sånn – for var så sur at eg heilt sikkert ikkje hadde klart å komme med noko skikkelig stygt!!

Legg att eit svar

