Prodigy – ei einaste lang orgasme

Endeleg var den store dagen komen. Prodigy stod for tur og eg hadde gleda meg som ein unge til å få sjå dei. Var litt stressa over å ikkje ha nokon å dele det med, men på veg heim frå trening høyrde eg at naboane køyrde Prodigy på høgtalarane. Det måtte bety ein ting: dei skulle også dit. Eg fekk lov til å henge meg på dei, noko som viste seg å bli ein storarta aften. Når det kjem til konserten har eg ikkje ord som kan beskrive kor bra den var, eg korta det ned til éi setning: Den var rett og slett ei einaste lang orgasme.

crowd

panoramaclose

prodigy3

crowd1

prodigy

prodigy2

prodigy31

shout

vocal21

vocal

Her er låtane eg trudde eg skulle få hjartestans av når dei vart spelt:

  • World’s On Fire
  • Their Law
  • Breathe
  • Omen
  • Poison
  • Firestarter
  • Run with the Wolves
  • Voodoo People
  • Smack My Bitch Up
  • Take me to the Hospital
  • Out Of Space

…og heilt på slutten spelte dei «Stand up» som er siste låta på den siste plata deira. Den er fantastisk, og eg kan nesten garantere at det blir årets feel-good hit. Om ikkje for alle, så definitivt for meg.

5 responses to “Prodigy – ei einaste lang orgasme

  1. 🙂

    Må innom å sjekke. Filma litt eg også, men kvaliteten var skikkelig, skikkelig dårlig, då eg ikkje hadde sjans til å stå i ro i det heile. 🙂

Legg att eit svar

