Mamma var i by’n

Det er lenge sidan eg har vore i lag med mammaen min, og dei siste to dagane fekk eg vere i lag med ho! Herleg… Lusk, god mat, film og kos stod på menyen.

Stolt farmor og sjarmøren Hans Ulrik

mamma

Middag på Egons. Herlig.

kyllingblt

…Og banansplit til dessert. Hoi hoi!

bananasplit

Pappa Tormod

pappatormod

Skjønnaste skapningen i badebaljen.

hu

hu2Yes, eg er stolt tante!

Mamma, Åse Maria, Hans Ulrik og eg var på åpen dag på Høgskulen i Oslo. Det var veldig informativt og eg er jammen glad vi tok turen innom. No har eg i alle fall peiling på kva eg har lyst til å søke til hausten, og det er meir enn det eg har visst dei siste tre åra. Well done! Før mamma for tok vi turen innom Kiwi, og mamma vart ein helgen då ho handla inn masse mat som eg fekk ha i kjøleskapet. Så fattig som eg er no, kunne det ikkje passe betre! Kylling, fisk, pålegg, supper, ris, shampoo og balsam, og you name it. Tusen takk, mamma! Er evig takknemlig. 🙂 No kjem eg ikkje til å svelte!

5 responses to “Mamma var i by’n

  1. Hehe, ja, alså det var ei glede!! 🙂

    Kylling BLT var snyens! ja takk til det kvar dag, lissm…! 😀

Legg att eit svar

