I’m a rich bitch!!

Yes! I dag vann eg masse penga!! Berre sjå her:

mail
Name: Birgit, Børge, Børgj, Birdie, Tinnen.

Address: Tigerstaden: Austkanten, av og til Vestkanten og nokon gonger på vakre Vestlandet.

Sex: Ja, takk!

Occupation: I am living in a material world, and I am a Narvesen-girl.

Då får eg berre vente i spenning på pengane. Og lurer du på kva eg skal bruke dei på?

Her er nokon ting eg kan bruke dei på:

  • Rekningar. Eg har fleire av dei. Nokon hastar meir enn andre.
  • Rockwerchter. Festivalen som eg MÅ på.
  • Bussbillett til Stryn. Hadde vore godt å vore heime ein gong i blandt.
  • Togbillett til Bergen. No er det to år sidan eg har vore på pingvineriet, og dei har fått seg ny krokodille på 300 kilo!! Dessutan hadde det vore fint med ein dose Jannike.  Og ja, guttane i Claus. Og Erlend. Lenge sidan eg har kalla nokon slabbedask.
  • Skrapelodd. Det er så morsomt med bokstavflaks!
  • Kinobillettar. Det er SÅ masse eg vil sjå no! Sånn seriøst masse. Og kino er kos.
  • Norwegian Wood. Neil Young. Nick Cave and the Bad Seeds.
  • Treningskle/spinningsko. Ja. tusen takk! Er litt skralt med treningsklede, og spinningsko har eg kjempelyst på!!
  • Skiutstyr. Så eg og Tiril, Stig og dei kan gå på tur til Sognsvann.
  • Reise. Needs no details.
  • Markeringstusjar. Dei kodda 70 kroner stykk. No shit.
3 responses to “I’m a rich bitch!!

Legg att eit svar

