Til fattige studentar

Her om dagen fekk eg ein hyggeleg mail frå endelighelg.no med tilbud om å få lov til å skrive for dei. Dette takka eg gledeleg ja til då det resulterer i endå fleire konsertar! Om du ikkje veit kva endelighelg.no er for noko, så er det ei side som skal dekke det meste av utelivet i Oslo med utestadar, konsertar, fesivalar osb. Men det som er det som fascinerte meg mest med endelighelg.no, er billeg øl-kartet! Eg har vore vitne til kart før, men ikkje på denne måten.

bilde-2

Slik ser det ut. Raude knappenåler er dyr øl (relativt) og dei grøne er billeg øl. Du kan alså navigere deg rundt på kartet etter billeg øl! Er ikkje det PERFEKT for ein student? For eksempel fann eg ein halvliter til 29 kroner. TJUENI kroner.

bilde-3

Er ikkje dette genialt?! Ver så god studentar! Navigasjon til studentpils!

5 responses to “Til fattige studentar

  1. åh, for eit fint kart! perfekt for sånne relativt nye oslostudentar på jakt etter ny bule!

    (og du har forresten ein fin blog, og hei, eg heiter kristina og eg sniker litt her inn og vonar det er greit, smil)

  2. Ja, det er perfekt for alle studentar vil eg tru:)

    Koselig at du stakk innom! Velkomen skal du vera! 🙂

Legg att eit svar

