LITT irriterande…

Her om dagen skulle eg skifte på senga. Det var rett før Tiril og Diego kom på besøk for å spele kort, og eg skulle på jobb seinare den dagen.  Eg tok av sengetøyet og satte på vaskemaskina. Før eg visste ordet av det var Tiril og Diego komne og vi var i gong med leikinga. Også var det jobb! Rundt tre på natta var eg heime igjen, og SUPERKLAR for å legge meg. Men, hæ? Kva? Senga utan sengetøy? Ehh.. Det var faktisk krise! Eg hadde gått på jobb utan å legge på senga først!! Og eg var stuptrøytt og sliten. Og dødsirritert fordi eg hadde klart å kome heim til ei upålagt seng. Sint, frustrert og sliten. Der og då fann eg ut at det å kome heim til ei seng utan sengetøy skal frå no av stå på topp ti lista: Dei ti mest irriterande tinga eg veit om.

Dette skal eg aldri meir gjere mot meg sjølv igjen!! Frå no av er mitt motto: Legg på senga FØR du forlata huset.

Word.

seng

2 responses to “LITT irriterande…

  1. Ditta gjorde eg for tre veke sida – kom heim kl 07.30 etter nattevakt, og måtte begynne kave med laken and shit. FORBANNET.

Legg att eit svar

