Den lengste banana nokon gong?

banan

Har du nokon gong sett ei lenger banan? Eg fekk heilt sjokk då eg innsåg kor lang den var.

5 responses to “Den lengste banana nokon gong?

  1. 4,7 lisjefingra! Hehe.. Have no idea kor lang den egentlig var, men imponerande lang!

    Ana ikkje om det går an eg? Hehe… Men går an å adde til ein RSS-lesar i alle fall! Men usikker på korleis ein legge til som venn? :/

  2. hahaha 😀 du e meg ei god ei! forresten so va bananene i Barcelona megastore òg, sikkert dobbelt so tjukke som bananene her 😛 synd eg ikkje tole banan 😛 heh

  3. banan birgit??
    verden har større problemer en din oppdagelse av verdens (birgit sin verden) største banan! 🙂

    ps. var den bedre enn vanlige bananer? med tanke på at denna der er nesten heilt bein?:)

  4. Ja, klart verda har større problem! No er det heldigvis ikkje mi oppgåve å opplyse om verda sine store problem. 😀 Så eg kan fokusere på mine bananer;)

    Den smakte heilt vanleg. Men var litt rart å ete den. Uvant! 😀

Legg att eit svar

