Det vesle galleriet

barnegallerietPå veg heim frå Stig er det ganske kos å gå. Gjennom Quba-parken, forbi det vesle barnegalleriet og gjennom løkka.
Det vesle galleriet er kos. Skikkelig kos. Og for nokon kunstnarspirer som har holdt på!

Her har eg valgt ut tre av mine favorittar. Og nederst er nok den eg likar aller best. Det enklaste er ofte det beste.

mannen

mannane

Min aller største favoritt:

lovemormor

Søndag var forøvrig ein aldeles strålande dag. Var på tur i lag med Stig, på middag hos Limita og Thomas, og såg film og knaska vaffler hos Stig, Trine og Lisa Mari. Bileter frå det kjem når eg har rydda rommet mitt og funne igjen minnekort-lesaren.

Legg att eit svar

