Glede i heimen!

sc3b8rlandschips

Var innom Sørlandschips si nettside i stad, og dei kunne gledeleg meddele at no er det ein ny type Sørlandschips på marknaden! HURRA! tenkte eg. Eg kan nesten ikkje vente til å smake på dei, Maldon med havsalt, Maldon med havsalt og knust peppar, Balsamico og Mozarella, og spansk spekeskinke. Nam, nam, nam!! No må eg på jakt etter ein butikk som har desse. For dei må jo testast ut! Eg gler meg. Mest til å smake den med balsamico, også den med spansk spekeskinke! Og havsalt og knust peppar, oioio, eg klarar ikkje bestemme meg for kva eg gler meg mest til å smake!! Wooohooo!

bilde-21

(frå sørlandschips.no)

Har nokon smakt desse? Kvar finn eg dei fortast mogleg?

9 responses to “Glede i heimen!

  1. Henriette: Nei, det gjere det ikkje! Men kan jo hende det dukka opp nokon rundt om kring i Oslo også. Er berre veldig, veldig lenge sidan eg har vore på ein matvarebutikk. Skal på tokt i kveld;)

    Jannik: I will. Forhåpentligvis blir det score.

    Mari: Ka du meina med forbanna små?! DEFINER liten. Takk.

  2. birgit; eg såg dei på coopen i stryn i dag…. so du kan jo altids ta deg en tur innom en coop butikk;)

  3. Eg e usikker på eksakt størrelse, men dei va såpass små at eg prioriterte den gode, gamle SPANSK PAPRIKA her om dagen..:p

  4. Hilde M: Ja, då bør dei i alle fall vere å finn i Tigerstaden! 🙂

    Mari: Ok, men den med spansk paprika er jo herrens verk då! Guri. SKulle finne det ut i kveld, men Jon Blund er på veg – så her blir det tidlig senga!!

Legg att eit svar

