Nam, nam, nam!

I dag var eg på butikken og handla. Var egentleg på leiting etter den nye Sørlandschipsen, men den var ikkje å sjå på Kiwi. MEN, derimot, så fann eg läkerol. Det likar eg veeeeldig godt.

1. Fordi det smakar godt.

2. Fordi det minner meg om mamma.

3. Fordi «it makes people talk.»

lakerolDenne gongen var det ein ny type! Der var to nye. Ein med lakris og melon, og ein med lakris og persimon. Sidan eg ikkje visste kva det siste betydde, landa valet mitt på den. Og eg må berre seie det, NAM! Den var sjukt god. Så då vil eg gjerne anbefale alle å springe på butikken, smak den. It’s VERY NICE. Läkerol-sett.  Og nok ein gong er eg vitne til at Läkerol faktisk «makes people talk». Denne gongen kunne eg ikkje halde kjeft!
Ellers i livet har eg levert ei photoshop-oppgåve, og er no klar for helg (jobbe, vin, kos og eksamenslesing).

Vi fekk ganske lause taumar på korleis vi ville løyse oppgåva, einaste kritera vi hadde var at biletet skulle likne på eit fotografi, men bestå av tre forskjellege delar. Eg valde Elvis. Jailhouse Rock!  Slik såg resultatet ut:

jailhouserock

3 responses to “Nam, nam, nam!

Legg att eit svar

