Til Jannik og pakke i posten :)

På veg heim frå postkontoret gjekk eg forbi denne stolen. Eg var i telefonen med Jannike og vart heilt oppskaka når eg såg den, stolen var perfect for ho. Eg måtte legge frå meg pakken så eg fekk teke eit bilete av den. Og her er den Jannik, til deg frå meg:

stol

Ellers såg pakken eg fekk i posten slik ut: pakke

Og slik såg den ut inn i:

pakkeipostThænk you, Wasa… 🙂

Ellers har eg publisert mitt aller første intervju, med Heroes and Zeros, på endelighelg.no. Du kan lese om dei kjekke gutane ved å trykke på denne lange setninga her.

Då gjenstår det berre å ønskje dåkke ei god natt.

4 responses to “Til Jannik og pakke i posten :)

  1. hehe, vakker stol. 🙂
    wasa imponerte meg altså. og den knekkebrødpakken nederst, delikatesse sesam e den beste. men litt kvitost på- namm 🙂
    eg har gjett etter for presset og sett om der e nåken ledige jobba til meg i Oslo! men må skuffe deg og sei at det e det dårligaste sosionomarbeidsmarkedet eg har sett!! håplaust opplegg. og det e nåken jente i klassen min som seie det samme.. sorry birg :S

  2. Ja, du hadde fått den om eg hadde hatt cash, pipo:)

    Då gleda eg meg til å smake delikatesse sesam. Med litt kvitos! Hoihoi! Kanskje det blir kveldsmat i dag!! 😀

    Eg skal fikse deg jobb. No worries.

  3. Åh, du Henriette! Ditta var no ein særs triveleg kommentar. Tusen takk! 😀 Du veit å glede!! Og bra du syns det var kos å lese intervjuet! 🙂

Legg att eit svar

