Ring on her fingaaaa

Det har seg sånn at eg høyrde ei låt som hadde nokon rim som fekk meg til å minne om tullesongane vi skreiv på vidaregåande. Vokalisten hadde ei puse-gutte-stemme som var til å spy av. Eg kom ut i frå badestova då eg høyrde den, og vart berre ståande i ei transe. Rima var nokon lunde sånn her;

«and I didn’t see a ring on her fingaaaa, then I asked – have you evva been with a siiingaaa, yo… She said nooooo.»

Er det mogleg!? Lure på om det kunne vore Sean Kingston sin onde tvillingbror eller noko, men eg veit ikkje. Ondskap er det i alle fall.

Ellers har eg mista minnekortlesaren min, og eg trur faktisk nokon har STELT den. You f**king bastards!

Så eg er litt trist og lei, og om nokon melder seg til å spandere ein ny på meg, vert eg hjartans glad!

5 responses to “Ring on her fingaaaa

  1. Hahaha, minner meg om en techno-sang som var VELDIG pop i Russland i fjor, med refrenget som gikk ca som følger: «No stress, de-stress!»
    James Blunt har også nokre fine verserim, hugsar du har kasta oppgitt på kroppen etter å ha sitert nokre av tekstane hans.. 🙂 Re-maken av «You’re beautiful» må vere omskriving til det betre (http://www.youtube.com/watch?v=YOlI5Qiq-9g). Oh yess. 🙂

  2. Torild: Ein usb-stick som ein kan sette minnekortet frå kameraet i, slik at ein kan overføre bileta utan kabel.

    AnnahPannah: Ja, I KNOW!! Mad-TV tok han slik på kornet. 🙂 Haha, priceless! Skulle likt å høyre den du snakka om, den som var pop i Russland i fjor. Kun for å høyre dårleg, dååårleg musikk… 😛 Eg fekk forøvrig ikkje opna linken, var det MAD-TV-link? 🙂

  3. skrive du «i fjord» Birgit? serrriøst lissm?
    eg lære alltid noko nytt om deg og din dylesksi.
    eller ord blind het som det og blir kalla.

Legg att eit svar

