Mine 25

waiting_by_shoops

Ait peeps!

Då har eg vore heime sidan klokka 06:00 og det kjenns rett så bra! (var det her svensk eller norsk?!) Tormod hadde bursdag i dag, gratulerer med overstått! Dette feira vi med god middag, kake, karamellpudding, champagne og vin. Ovnen dura og pusane dura, og eg kjenner kor godt det er å vere heime, sjølv om det heilt sikkert vert ekstra salt i såret når eg må reise tilbake til Grünerløkka som akkurat no har status: Den gudsforlatte by. To dagar igjen. Dei skal eg bruke til å logre max med halen.

sosken1

Bror-Frodo (nederst) som hadde bursdag. Congrats!

Uansett. Poenget med dette innlegget er:

Musikk! 25 gromlåtar skal no presenterast!

Var ute og jogga i dag og tok på playlista på iPoden som eg brukte når eg saga skog i fjor sommar. Den fungerte umåteleg bra til joggings også. Så, om du treng nokon tips, så kjem dei her som perler på ei snor. (Obs! Alfabetisk rekkefølgje.)

  • AC/DC – Back in black
  • Arctic Monkeys – I Bet That You Look Good On The Dancefloor
  • Basement Jaxx – Where’s Your Head At
  • Beck – Sexx Laws
  • Bloc Party  – Banquet
  • Big Bang – Welcome To The Mountains
  • Blur – Girls & Boys
  • The Clash – London Calling
  • The Dandy Warhols – Big Indian (til roleg joggings i alle fall)
  • The Cure – Friday I’m In Love
  • Deep Purple – Black Night
  • The Doors – Hello, I Love You
  • Faithless – God Is A DJ
  • Franz Ferdinand – This Fire
  • Green Day – Basket Case
  • The Lovin» Spoonful – Summer In The City
  • Melody Club – Palace Station
  • The Offspring – Bad Habit
  • The Prodigy – Smack My Bitch Up
  • The Racounteurs – Steady, As She Goes
  • The Streets – Let’s Push Things Forward
  • The Velvet Underground – White Light/White Heat
  • Wolfmother – Woman

God påske folks!

Legg att eit svar

