Her name is Judy. That’s a nice name. Yeah she’s a nice girl. Big deal, did you get into her pants? She’s not that kind of a girl, booger. Why, does she have a penis?

Akkurat no er det dags for å lese til eksamen. Og for å få fram motivasjonen har eg gjort seks ting:

breiflabb1. Leika meg fram for å sjå kor breiflabb eg kunne bli.

2. Vore på trening.

trening

3. Ete lunch med søskenbarnet mitt Runhild, og deretter knaska ein is i parken.

salat1

4. Latt meg fascinere av teksten i Datarock sin herlege tune «Computer Camp love»

«– I ran into her on computer camp
(Was that in 84?)
– Not sure
– I had my commodore 64. Had to score
(Not with that dirty tramp)

– She’s not a tramp. Her name is Judy
(That’s a nice name)
– Yeah she’s a nice girl
(Big deal. Did you get in her pants?)
– She’s not that kind of a girl, booger
(Why, does she have a penis?)
– Seen as supremus. You better know she’s a genus and a Venus»

5. Funne fram dei fylte påske-egga.

paaskeegg

6. Sett The Vineyards sitt nye album (The Vineyards) på spelelista i Spotify.

thevineyards

…og då er eg klar for litt intens studering! Før det blir film, stearinlys og endå meir påskeegg… 🙂

5 responses to “Her name is Judy. That’s a nice name. Yeah she’s a nice girl. Big deal, did you get into her pants? She’s not that kind of a girl, booger. Why, does she have a penis?

  1. Herregud. Skreiv det på to forskjellege måtar! Kva tid skal eg lære meg norsk?!

    Ikkje kjekt i Oslo. Bortsett frå når eg luncha med Runhild, eller var på trening. 🙂 Kom. Eg saknar alle eg er glad i.

  2. Åh. Påskeegg! Jeg tør ikke spise de, for jeg vet at da må jeg kjøpe mer. Farlig. God påske, Birgit!

    Kopierer svaret mitt angående krokodillene også: «Ble nesten litt lei meg nå. For at du ikke er så begeistra for krokodillene lenger. Jeg elsker dem. Helst de svarte, men for at de svarte skal utnyttes maksimalt så må man ha en oransje først. Da får man virkelig kjent hvor gode de svarte er. Grunnen til at de tingene lå igjen til slutt er fordi jeg lever etter prinsippet “det beste til sist”.»

  3. Påskeegga er farlege! Trur ikkje du heile boksen forsvann før eg visste ordet av det? Men altså, no er jo påska straks over – så i morgon (eller mandag) må det etast igjen! For då er det eit heilt år til neste gong egga er å finne i butikkane. 🙂
    God påske til deg også, Kamilla!

    Og lei meg for å skuffe deg angåande krokodillene. Får gje dei eit forsøk til 🙂 Godt poeng med å ete ein orange først. Maby that’s the trick!

  4. du er jævlig digg hilsen hussein og krisitan wesetvik, legg meg til på facebook da, 🙂 Kristian wesetvik .

Legg att eit svar

