I’m a fucking pro!!

eggeskal

I dag tidleg innsåg at eg har funne talentet mitt! Har lenge diskutert med venner og bekjente kva som ville vore mi «greie» om eg skulle delteke på «Norske Talenter», og har aldri kome fram til noko bra.  Men no folkens, no har eg det! Eg er ein jævel i eggeskal-reinsking!! Eit lite knekk i eggeskalet, og eg klarte å rive det av i to deler! To deler! Ikkje noke smårusk ein gong!

Det fantastiske skjedde på Qba i dag tidleg etter trening. Vi var berre fem personar der inne, ein gamal søt mann, sjefen, ein kollega, ein stille mann, servitøren og eg.  Servitøren stod ved peisen og vaska då eg skulle lage til eggeskiva mi. Eg brukte ein kniv og kakka egget éin gong. Så tok eg tak med litt negler under eggekanten, brukte lang tid på å trekke skala i frå egget og voilá! Servitøren såg på meg, såg på egget mitt, såg på dei to skala som låg så fint på tallerken, og såg tilbake på meg. Ho måpte. Sjefen måpte. Eg måpte. Også jubla eg og lo. Den kjensla av å skjønne at eg er heilt rå/konge/proff på ein aktivitet er den beste kjensla eg har hatt på lenge. No satsar eg på at tallerken min vert liggande på bordet ved sidan av meg slik at alle som kjem innom kan sjå kor flink eg har vore med egget mitt. «Norske Talenter», here I come!!

egg2

…eg skal snart lande, men akkurat no eg nyte kjensla av å vere proff.

6 responses to “I’m a fucking pro!!

  1. Takk takk! 🙂
    Skal vurdere om eg skal melde meg på;) Men usikker på om eg tør å teste ut suksessen igjen, med tanke på at eg kanskje kan bli skuffa? 😛

Legg att eit svar

