Eg sit igjen og måpar

Filmen heiter «stop motion with wolf and pig» og er laga av Takeuchi Taijin og er noko av det mest fantastiske eg har sett på nettet, EVER.

Hææ? I’m impressed!!

6 responses to “Eg sit igjen og måpar

  1. enig med du, dette var helt sykt, enten er vedkommende et stort geni av et talent, eller en med sinnsykt lite å gjøre. Jeg hadde ihvertfall ikke hatt tålmodighet til dette, tar av meg hatten for kunstnern.
    Herlig snutt, takk for tipset, kul blogg 😉

  2. Henriette: Ja, han må ha brukt sjukt lang tid! Og lure på ka det kosta å printe ut så mange fotokopiar, eg og vil prøve!! 😛

    Stein Roar: Trur det må ha vore kombi av geni og det å ha lite å gjere! Eg bøyer meg i støvet også! 😀
    Velkomen skal du vera, forresten! 🙂

  3. o my god for ei jævla dårlig låt!
    men når det er sagt, morsomt og kreativt.
    men birgit, den beste stop motion filmen du har sett.. den har du jo vert med å laga sjølv :p hoho. anime!

  4. Ja, den er sjukt irriterande!
    Åååh, stemmer det ja! Guri land. Kanskje eg må finne tak i den og poste den her – slik at folk kan bli like fascinerte av den også. Hehe:)

Legg att eit svar

