Den kosligaste butikken i verda

I dag etter eksamen var eg innom ein butikk eg alltid har kika lenge på gjennom vindauget når eg har gått forbi. Ein knappebutikk. I eine vindauget er det knappeutstilling og i det andre sat der damer i kvite frakkar som produserte dei vakre knappane. Snella og Petronella heiter den, og ligg på Santhanshaugen i Bjerregaardsgate, rett ovanfor leiligheta til min kjære bror. Denne butikken er verkeleg ein skatt. I tillegg til å ha uffatelig mykje fint, vert ein lukkeleg av å vere der inne. Der er så koseleg. Og dei som arbeider der er hyggelege. Og du får ei kjensle av at butikken vil deg vel. Problemet med butikken er at du vert stormannsgal og vil ha alt, og kanskje til og med bu der. Berre sjå kor fint der er, og ikkje minst – kor mykje fint dei har!

11

3

4

10

5

6

8

111Fantastisk butikk!

Dei har nettbutikk også, men hadde eg vore deg ville eg teke turen innom. Det er som å vere i eventyrland.

7 responses to “Den kosligaste butikken i verda

  1. dei knappane er heilt fantastiske! har eit par sjølv:) Idag når eg stod på butikken kom eg på anmeldelsen din av sørlandschipsen med balsamico og mozzarella; T A K K for tipset – mmmmmm!

  2. Torild: Så bra! No er eg spent.

    Ragnhild: Har du? kva for nokre? Eg og vil ha!! 🙂 Hehe, SANT den var god!? Den er kanskje ny favoritt altså! Nam, nam, nam!!

Legg att eit svar

