Boksen i mitt liv

No har det klikka fullstendig for meg. Eg har forelska meg i ein boks. Trudde ikkje det var mogleg, men var i grunn på tide å bli forelska. Det er jo vår, og ein skal vere våryr om våren. Så no er eg altså det. Våryr og kjær. In this box:

boksen

boksen2

Til alle dåkke som ser kor fin den er, og tenkjer «endeleg har Birgit funne kjærleiken», men på same tid ser at prislappen er forstørra og legg i hop to og to og konkluderer med at denne boksen har ho sjølvsagt ikkje råd til, så kan eg informere om at det er snart bursdag her i garden, og butikken heiter Sjarm og ligg i Markveien.

Ellers hadde Sjarm fleire flotte boksar som gav meg boksesjuka.

boksar

boksar2

6 responses to “Boksen i mitt liv

  1. Torild: boksesjuka meiner du? 🙂
    Det var snildt! Men skal sjå om eg finne noko meir nyttig å ønskje meg enn ein boks. Sjølv om den er heilt nydeleg! 🙂 Er jo ei god stund igjen enno. 🙂

    Ida: Kom til Oslo og la oss gå på boksevandring!

  2. Ja, no har det faktisk klikka for deg. Og boksesjuka di gjorde at eg drømte/delvis mareritt om dinna boksen i heile natt. Og eg drømte om Ida og. Og gulehuset.

  3. Du må sjå den live, så syns du ikkje den er stygg lenger. 🙂

    Å drøyme om Ida og Gulehuset kan ikkje ha vore så gale!

  4. hihi. eg håpar ikkje det var eit mareritt der eg var fanga inni boksen som prinsesseballerinaen som snurrar rundt i smykkeskrin med pling-plong musikk.

    men enig med Birgit. det kan ikkje ha vert så aller verst ein draum.

Legg att eit svar

