La meg introdusere deg for Tiril sin mp3-spelar

bilde-219iAudio heiter den. Den kom før iPod. Den kom før datamaskina. Den kom før steinen. Og er like svær som ein stein. (men den er også ganske fin)

bilde-225

fyrstikk

Min reaksjon var kanskje litt frekk, då eg såg den (kvapp eg) låg ved sidan av telefonen til Tiril var reaksjonen min: Ka faen er det der fornoke?! Ikkje var det eit kamera, ikkje var det ein diger telefon! Tiril: Det er mp3-spelaren min!

Hahaha. 🙂 Så «fin» den er! 😀

tiril

3 responses to “La meg introdusere deg for Tiril sin mp3-spelar

  1. Ida: Ja, har tenke nokon. Ho er fin. Men alltid håret opp i strikk, det er visst klipt rett av. 🙂

    Jannik: Ja, det kom i kjølvatnet av frisyreuhellet ho hadde i påska!

Legg att eit svar

