Eg må berre meddele mi glede

christopherpizza…over at Christopher er tilbake. Det er SÅ GODT å ha han her! No er livet tilbake i normal-status og eg slappar ordentleg av igjen. Til og med nattesøvnen er på plass! Eg kan sovne rett etter tolv og vakne av meg sjølv når klokka er 09. Er ikkje det fantastisk? Dette er til takke til Christopher. 🙂

Takk for at du kom heim!!

chrislova

christopherstig

No må vi berre finne oss nokon vår-kjærastar, også er livet komplett. 🙂

…og ja, no skulle eg egentleg ha gjort skulearbeid, men det har seg slik at med ein gong eg skal eg gjere noko skulerelatert, så vert alt anna SÅ mykje meir interessant. Eksamenssjuka (då oppvaksen fristar meir enn lesing) er det vel, sjølv om eg ikkje har eksamen på ei god stund.

Musikktips: Chairlift. Vokalisten har like kul stemme som ho i Stricken City. Nice.

2 responses to “Eg må berre meddele mi glede

Legg att eit svar

