OMG så dårlig film

sharkswarm

Det var den filmen eg leigde på laurdag. Christopher advarte meg. Den hadde fått 3.10 av 10 på IMDB. Det sa coveret INGEN TING om. I know, eg skulle tatt mine forhandsreglar, det var ein haifilm, og kven har sett ein bra haifilm i det siste? Ikkje eg. Anyways, så lika eg dei som er bra (sjølv om eg ikkje kjem på nokon no i farta) og ville så gjerne gi denne ein sjanse.

Det står jo trass alt «The shark movie we’ve all been waiting for. Seriously.» Haha. Haifilmen vi alle har venta på, serriøst, lissm..!

Den varte i to og ein halv time. Eg såg 14 minutt av den og måtte skru av.
I dag må eg på Deli og klage. Dei kan ikkje stå ansvarlige for å ha ein slik drittfilm i butikken? Vil ikkje ei ha litt inntrykk av kvalitet!? Hæ? Jo, dei har jo deligutten då, men det er faktisk litt tvil om at han kompensera for det dritet her. Eller jo, han gjer vel kanskje det. Eg kan ikkje tru eg må betale overleige for den heller. Surt. Lure på om eg kan kreve pengane tilbake. Hmmm… Men viss deligutten er der i dag, så blir eg jo lykkelig av å stikke innom – så då forsvinne vel agressivitetet forårsaka av ein drittfilm utan like.

MITT TIPS TIL DEG: ALDRI SJÅ DENNE. Det er amerikansk piss kombinert med photoshop og skodespelara like dårlige som dei i Holms.

3 responses to “OMG så dårlig film

  1. Det er vel her eg skal seie: Told you so! Men det har jo du allereie gjort 🙂
    Det er det same som å håpe på at «The highschoolfilm of the year» er bra..

  2. Jannik: Nei, heldigvis ikkje! DÅ hadde eg slutta å vere fjortis på flekken! 🙂

    Christopher: Ja, i know. Men du skal få lov til å seie det ein gong til! For den «Told you so» har du faktisk fortent.

Legg att eit svar

