Film, dusj, nøtter og jobb

filmI heile dag har eg  jobba med ein liten film  – ein snutt på tretti sekund med lyd og bilete, som skal handle om meg sjølv. Eg må innrømme eg har lagt litt ekstra arbeid i kreativitetet denne gongen. Har teikna alle teikningane sjølv, og ikkje minst laga ein song! Så no har eg blitt musiker også! Om filmen blir ok bra, skal dåkke få sjå den. 🙂

No er det ein halv time til eg skal vere på plass på jobb, og sidan eg har vore på trening i lag med Christopher og Stig, må det dusjast. Rekke du det? Spør du vel. Og svaret er ja! Sidan mai har gått så fort, har tempoet vore høgt. Så no har eg blitt skikkelig flink til å bruke kun kort tid på å dusje. Kan tenke meg mamma blir stolt no.

Og nøtter: Dei nøttene med yoghurt-greie rundt er så sinnsjukt gode!! Nam, snafs!

Så ja, må hoppe i dusjen for så å trekke tilbake til Narvesen  – der eg trivst overraskande godt. Så mange koselege menneske der 🙂 Hadde aldri trudd eg skulle like meg så godt der som eg gjer, og det er ingen som trur meg når eg svara kor godt eg trivst om dei spør heller. Vi får håpe det varer lenge! 🙂

Legg att eit svar

