Ha det bra, Stryn, HALLO, Grünerløkka!

hadet

Vi har reist tilbake til Oslo. Det var ein biltur med MYKJE latter og glede. Og ikkje minst leikar. Christopher drog i gong ein jævel av ein leik; «Gjett eit tal mellom ein og 1 million.» Limita vann. Ho tippa 423954.limita Og eg vil at alle skal gratulere Limita med A på fullført masteroppgåve. For ein stil, for ein glans, for ein jurist!

No er det berre sjukt godt å kome tilbake. Sove, skule og lesing til eksamen står på dagsorden.  P.S: Nypålagt, SNYDENS seng!

2 responses to “Ha det bra, Stryn, HALLO, Grünerløkka!

  1. Eg bøye meg jaffal i støvet og gratulera (Sjølv om eg ikkje kjenne ho)..:)

    Eg kjem aldri til å få A på mi masteroppgåve:( Sukk

  2. Det gjer du rett i, Mari! 🙂

    Hehe… NO måkje du ta sorgene på forskot! Du er no ei smart og oppegåande jente, du kanno håpe i det minste? 🙂 Men A på master er jo top notch…

Legg att eit svar

