Hjelp!?

Eg forstår ingen ting! Kroppen min oppfører seg som om den skulle vore på autopilot – og eg som styrer den har ingen ting å sei! I dag har heile dagen blitt sett av til eksamenslesing, men kroppen min har gått heilt andre vegar! Den for på trening i dag tidleg, også på butikken, også inn på ei side på nettet med avhengighetsskapande spel. Også for den på Fru Hagen i lag med Anne Mari, og etter det avgarde til Mucho Mas! Og no er klokka fire, og når eg prøvar å finne fram bøkene mine, litt pensumlitteratur i form av kompendium og notatar, bøker og foredrag, og liknande, gjer kroppen min dette:

hjelpFins det ein medisin mot dette?

HJELP

2 responses to “Hjelp!?

  1. Hahaha. Eg ler høgt 😀 Og kjenne meg igjen! Fin blogg forresten, den vil eg følge med på 🙂

  2. Hehe, kan tenke meg det er fleire som kjenne seg igjen. 🙂 Så koseleg, velkomen skal du vera, Sigrid Elise! 😀

Legg att eit svar

