FINNIIIIIIIIIIIS!!

champisSiste eksamen er overstått! Hoi, hoi, hoi!

Eit år er unna – og studiepoeng er i boks. Det er ni månadar sidan eg møtte mine framtidige klassekameratar, og no er det jammen blitt siste dagen vi alle er saman. Dagen vart feira med champagne, chips og digg og ein time med kos der vi fekk sjå alle innslaga av alle filmane som elevane har laga.

Heldiggrisen B(abe)irgit fekk «Oscar» for beste film (ja, heilt sant!), så eg fekk med meg ei flaske champagneflaske heim. KNAS!

No skal eg kose litt med Tiril og Christopher, før eg hoppa i dusjen og skal kose meg med pinne-vin og klassekameratane.

Og vips: Sommarferie!
Det vil seie: Party i kveld – feirings skal det bli! Musikkens dag på laurdag, flyttings, tusenfryd, Neil Young (Norwegian Wood), Rock Werchter i Belgia, Malakoff på Eid, Sognsvann, Huk, Øyafestivalen og gudane veit kva som skjer. Sommaren er her!! TJOHO!

2 responses to “FINNIIIIIIIIIIIS!!

  1. birgit birgit, eg også skal på neil young. berre at eg komme til å stå på scena saman med han. på min 1×1 meter store boks :p

    skal du vere alle dagane?

    • Kult!

      Nei, tvila. Skal kun på Neil Young, ellers might Nick Cave også, om vi får gratis. Ellers skal han jo på Rock Werchter, så ikkje krise om det ikkje blir noko av. 🙂

Legg att eit svar

