Menn er assholes, generelt ein dritdag

I dag har vore dommedag deluxe. Den starta med kaos – folk forsov seg, så butikken vart opna (berre) to timar for seint. Folk er frekke. Folk sloss. Menn er utro. Menn er assholes. Bysykkelen er way gone (oh, my love, where are thou?). Folk synge stygt. Folk bør gå og ta seg ein bolle! For ein sjukt bra start på sommarferien. «No skal eg berre gå og legge meg ned for å dø».

Men, denne filmen er flott!

No skal eg kose meg med Stig og Christopher som er menn eg kan anbefale ALLE dei som fortener noko godt. Dei er unntaka på at menn er assholes. Dei er beste i verda.

Legg att eit svar

