«Vi tar de tunge løftene»

tunge

Hahaahahahaha. På jobb i dag var eg i full gong med å sortere blad då denne annonsa traff meg som eit slag midt i lattermuskelen. Då må eg understreke at det var kar nummer to frå venstre som slo meg. Ei reklame som «leverer og plasserer møblene» i heimen til kunden, bør vel kanskje ikkje reklamere med ein som ser ut som om han får kink i både rygg og nakke for å gjere jobben sin?

tung

Eg ville faktisk la vere å bestille noko som helst frå dei, så kar nummer to fråvenstre får kvilt seg litt.

Legg att eit svar

