Birgit som Oslolos

Det var noko som mangla i livet mitt ein periode frå 4. juni til 17. juni. I 13 dagar kjende eg meg litt småtom. Sjølv om eg var nokså happy, så var ikkje livet slik som livet pleier å vere. I går fann eg ut kva det var. Sidan bysykkelen min vart stjelt siste skuledag har eg vore utan bysykkel. Og bysykkelen har på ein måte vore det «vesle ekstra». Og no er det tilbake til det «vesle ekstra»! Ikkje det at den har kome til rette igjen, men eg får lov til å bruke kortet. Hurra!

Så no, folkens, no blir det guiding i Oslo av Oslolosen Birgit! Med andre ord, Oslo sett frå bysykkelen sine auger:

 

sykkel

slottet

nationalmuseet

kirkagatadeichmanskemeg

Og derav ordet Oslolos!

4 responses to “Birgit som Oslolos

    • Hehehe… … så spilte vi vri-åtter. Men detta var før åttern fikk evnen til å vri, den kunne ikke det. På den tia hadde ikke åtter’n no privvilegier sånn sett, det fikk’en seinere da Gerhardsen bestemte at åtter’n skulle få fornya tillit.

Legg att eit svar

