O’ooooooh Horten

Eg fekk ei helg i Horten. Du verda! Då eg kom heim til Åse Maria sin heim, og såg kor flott det var der, vart eg mållaus. Vakkert var det. Eg trur eg ikkje har snakka så lite på lenge. Tom for ord, men auge store. Dagen etter var det også slik. Frå morgon til kveld banka hjartet mitt litt ekstra, rett og slett fordi auga var vitne til vakre ting. Blant anna dette:

havn

sykkeltur

hansulrik

fjord

solbriller

tormodhortensolnedgong

kake

… Og takk til desse to, opphavet til (for?) at eg får oppleve slike dagar: paret

One response to “O’ooooooh Horten

  1. Så kjekt at du fekk vere med på dette. I fjor var det vår tur, og vi og sat att med gode, vakre minne. Ikkje minst om å blitt tekne så vel imot.
    Gleder meg til neste gong.

Legg att eit svar

