Tilbaks til gards

gardstunet

Er tilbake i Stryn. Fryd og gammen. Starta dagen med ein liten frukost, også var det dags for å jobbe i skogen. Eg presterte å tryne midt oppi ei maurtue med ein stokk i kvar hand. Lekkert. Så no har eg skrubbsår på knea for første gong på lenge. I kveld er det lettsalta brosme på menyen, noko som vere livretten min i følge reaksjonen min når eg fekk høyre at vi skulle ha det. Hjertet banka som om eg var forelska. Hurra!

hansulrik

Hans Ulrik med stjerner i augene.

Tormod

Tormod i skappeleg antrekk; Dugnad.

utsikt

Utsikt mot Olden. Mykje finare når Jannike er heime.

skofus

Skofus som var min sengekamerat i natt. Så mjuk og god pels skal ein leite lenge etter.

4 responses to “Tilbaks til gards

  1. stars in his eyes?
    Urettferdig at du e heime når eg ikkje e der :S
    gleda meg til å sjå deg igjen snuppo!

    • Yes, he got ’em!
      Gleda meg til å sjå deg igjen òg, Janniko (Dritdeiliga damo)! No er det ikkje lenge til du er tilbaks, og eg gler meg!

Legg att eit svar

