«Gratulerer», Tiril!

tiril

Okay. Eg må innsjå det. Oslo vil ikkje bli det same utan, og eg får berre bite i det sure eplet og gratulere Tiril i staden for å surmule. Gratulerer, Tiril! Dette kjem til å bli kjekt for deg og ALLE i Lillehammer. Tenk at du skal stase opp den kalde byen no! Folk kjem til å snakke om kor varmt det har blitt der frå og med august av. Det vert snakk om Tiril-tid, Tiril-ferie, Tiril-semester, varme-Tiril, pene-Tiril, helge-Tiril, Tiril-smil, og alt kjem til å bli nevnt i Tiril form når du er på plass. I bet.

Eg håpar du gjer stas ut av kulturprosjektleiing slik at vi andre som skal busette oss i Sogn og Fjordane når den tid kjem har noko bra å sjå fram til. You go girl, og bli fort ferdig! Ait?!

Grattis!

Men kva skal ein seie til elevane på Tonsenhagen? Dei kjem til å grine seg i søvn når du ikkje er der…? (Les: meg)

tiril2

Eg er så glad i deg. Også saknar eg deg som oftast.

5 responses to “«Gratulerer», Tiril!

Legg att eit svar

