Kaos i heimen

Er tilbake i Tigerstaden, noko som er er herleg sjølv om Vestlandet er sweet ass. No er det om å gjere å kome i orden i den nye leiligheta. Det er mykje som skal på plass, og ein del «småting» manglar. 18. august startar eg som student på skikkeleg, og då bør alt vere i ordning. Også har mine nye converse som eg vart kjempeglad i forsvunne i flyttelasset, og eg trur eg må felle ei tåre om eg ikkje finn dei igjen. Det gjenstår å sjå… :/

stova

Over: Stova som snart skal bli fin.

Under: Soverommet mitt. Totalkaos.

soverommet Nokon som har lyst å gi oss ei oppvaskmaskin og ei vaskemaskin, forresten? We highly appreciate it!

2 responses to “Kaos i heimen

  1. ja, ja Birgit. Bilda minner meg om noko eg har sett før :), så dette er vel eigentleg heimekoseleg for visse personar. Kva med å etterlyse om noko vil gje deg ei ryddemaskin, eller eller ….

    • Det er nok ganske heimekoseleg, ja. 🙂
      Fins det ryddemaskiner!?? WHY DIDN’T YOU TELL ME THAT BEFORE? 😛

Legg att eit svar

