Birgit’s handyguide: Korleis lage lampe!

Allright, folkens, eg er ganske stolt. Eg har «laga» ein lampe, og for at de skal tru meg har eg no laga ei bruksanvisning med lampen min som døme. 🙂

Det første du treng er eit utgangspunkt:

papirlampe

Også treng du stasj; Sokkel, ledning, lyspære og brytar:

stasj

Det neste du treng er bruksanvisning:

bruksanvisning

Og sjølvsagt, riktig utstyr:

900

Då er det berre å gå i gong med klipping…

kontakt

Og å gjette seg fram til korleis ein gjer det.

brytar

Voilà!

lys

Og slik vart det ferdige produktet:

lampe


4 responses to “Birgit’s handyguide: Korleis lage lampe!

  1. lol, du vet vel at du kan kjøpe komplett støpsel med ledning og lysbryter hos claes olson for 49 kroner ? 😛 tror faktisk lyspæren følger med også, hehe… etterpåklokskapen

Legg att eit svar

