Ja, eg er ei superpølse!

superpølse

No har det gått eit par dagar med superkampanjen «alle pølser 19 kroner» på Narvesen, og eg må då bekrefte/avkrefte (velg det som passar deg) dei ryktene som eventuelt må ha oppstått.

  • Ja, eg er ei superpølse! (Berre sjå biletet.) Eg kan flyge også.
  • Ja, vi må gå med desse t-skjortene, det er ikkje valfritt.
  • Nei, du kan ikkje få alle pølsene til 19 kroner. Du kan få ei pølse, valgfri av alle sortane, til 19 kroner.
  • Nei, dei er ikkje gått ut på dato sidan dei er så billege.
  • Ja, det er heilt sikkert moro for dei som sit øverst i haugen på Narvesen, når alle oss under må gå i dette kostymet.
  • Nei, det er ikkje moro for meg.
  • Og nei, du er ikkje den einaste som har kome på vitsen om «jeg vil ha alle pølsene til 19 kroner».

No må eg off to rescue! Jon Blund ventar. Barneskulen og 6. klasse ventar. Og Norgegs rockehelt ventar. Og spinning og mage/rygg ventar. Og Hagen og Iselin ventar. Og du verda for ein hektisk fredag det vert i morgon! No må eg flyge!

offtorescue

6 responses to “Ja, eg er ei superpølse!

  1. kan eg pliiis få ei sånn t-skjort?

    og pølsene dine smaka skikkeli skikkeli ekkelt.
    Får GØS berre av å tenke på dei….

    • Skal sjå kva eg får ordna;)

      Men du åt ei ekkel pøls og du? Dei andre lika dei? Men eg veit ikkje forskjell… Hehe… Du får gjere eit nytt forsøk neste gong, er ikkje meininga at du skal få GØS av å berre tenke på dei!

  2. hahahahahahahahahahahahahahaha, endlig nokon andre som må gå med teite uniforma!! rekna med du ikkje har sett fotball uniformen min?? ser heilt jalla ut. berre til å bite tennene i hop, you will survive.

Legg att eit svar

