Bananen

bananen Hei, eg er Bananen, og eg får sitte på med Stig.

Her sit Stig og eg på ein benk på Grünerløkka. Å sitte på benk er fint.
banen2

Vi skal til Ikea. Her går vi over vegen etter å ha sett både til venstre og til høgre.

bananen2_5

På veg til trikken gjekk vi forbi Deichmanske. Det såg fint ut i solskinet.

banen3

Her sit vi på trikken. Å trikke er kjekt. I alle fall med Stigen.

banen6

Eg er ei fin Banan.

banen8

Det var visst langt til Ikea. Så langt at vi måtte ta bussen også. Her ventar vi på bussen.

banen4

Her er vi på Kjelsås. Vi ventar på siste bussen. Det skal bli kjekt på Ikea. Eg gler meg.

banenslutt

Stig snudde meg på hovudet då vi var på veg inn i bussen. Så no er eg daud.

One response to “Bananen

Legg att eit svar

