Fin dag

Det beste ved å stå opp morgonar som i dag er når det er kaldt og mørkt ute. Det er stille i gata og Karlsvogna er klårare enn nokon gong. Einaste som er ute er avismannen med tralla si, og eit kjærestepar som ikkje vil forlate kvarandre ved utgangsdøra. Innan ein og ein halv time har Oslo vakna til live, og sola har stått opp over Telthusbakken. Den harde spinningtimen er over, ei kosleg stund i badestova er nytt, frukosten er eten, også på veg til skulen for ein kort skuledag. Deretter ventar Hans Ulrik på meg i barnehagen og ønskjer meg velkomne med opne armar og smilet som smeltar meg fullstendig. Også kan vi nyte solskinsdagen i Frognerparken og sjå på hundane og endene og turistane som fotograferer seg foran sinnataggen. Også er det fiskekaker på menyen, og Åse Maria kjem heim og steller i stand med dei beste bollane i verda og får meg til å ville bli som ho. Kakaoen er så god at den gjev kroppsvarme nok til å ikkje frykte tanken på å gå ut døra for å ta fatt på heimreisa. På bussen ler eg og smiler i selskap med Ina-Mari på telefonen som eg har fått låne med Maria (tusen takk!). Heime venta Christopher som alltid er god å kome heim til. Pledd og Weeds på skjermen, også ein episode av Californication før det ber til sengs igjen, og ein ny dag atter ventar.

telthusbakken

miabirgit

frogner

hansulrik

3 responses to “Fin dag

  1. Sitter på jobb å leser.. kooselig 🙂
    Spinning tirsdag og torsdag denna uka også? Biolaen er motivasjon nok førr meg ;p

    • Du skulle blitt med på tv-aksjonen i dag! Det var max kos:) Ja, glatt med spinning tysdag og torsdag! Prime time Mia Synnøve-tid!

Legg att eit svar

