Vræl

meg

Var ferdig på jobb rundt to. Også skulle eg skrive oppgåve, trene, lage middag og kome tilbake og skrive nesten ferdig oppgåva før Bønder i byen i kveld. Men så har eg hatt ei såpass travel veke, at eg tenkte at det var lurt å ta det litt med ro med ein film. Så såg eg halve, og sovna automatisk. Når eg først vakna var eg kald og svolten og klokka var over SEKS! Er det mogleg?

Slikt har eg ikkje tid til! Så no er eg kanskje litt meir stressa med oppgåva enn eg burde vere, og kapteinens fylte torsk luktar veldig, veldig godt…

Eg har tent stearinlys så her er koseleg, men dog litt kaldt. No får eg kose meg med middagen, og ta på meg supermannkappa til oppgåveskrivinga. Hoi, hoi!

Gullkorn på jobben: (Gym med 6. klasse) Jente pustar tungt og kjem bort til meg: – Jeg har astma og kan dø.

Meg: ?!?!!??

Jenta: Kan jeg få drikke litt vann?

Meg: GLATTEN!

Forresten, sjå dei fine teikningane eg fekk på jobb i dag!

tegning

tegning2

Legg att eit svar

