Pearls before swine

perlerforsvin

Dette innlegget er kanskje starten på ei fast spalte. For eg føle det er mi plikt (som journalist å opplyse?) å vidareformidle denne stripa. «Perler for svin» får meg til å le høgt. Og gjerne i lang tid i etterkant av at eg har lese den. Gjerne når eg har lese den i smug på jobb, og det kjem ei dame som har ein skikkelig dritdag (pms?) og som ikkje treng å bli flira i anletet, men som likevel får eit knis og eit diger glis… Allright, poenget er – det er ikkje mange som har lest «Perler for svin», og eg meiner folk ikkje bør gå glipp av denne herligheten. Så, kjære lesarar! Her har du bloggens første «Perler for svin»! Enjoy! Og hugs: ein god latter forlengar livet.

 

1

2

3

…og kven er geniet bak denne stripa?

logo

Stephan Pastis. Humor av min smak.

Det som er litt morsomt er at han er litt lik Ricky Gervais også. Som óg er humor av min smak.

 

One response to “Pearls before swine

Legg att eit svar

