Stolt av Eivind

eivindEg er så stolt av Eivind. Han har aldri vore på spinning før. Og heller ikkje vore så jævlig fysisk aktiv at det gjer noko. Men i dag, i dag tok Eivind steget. Han vart med på spinning. Eller, han vart vel heller lurt med på spinning, av den harde sorten. Der Eva var instruktør, som nesten fekk meg til å grine første gongen eg hadde ho fordi eg var så sinnsjukt sliten etterpå. Han heldt ut. HEILE timen. Han gav alt. Og ti minutt etter timen var ferdig smilte han til og med! Då Lisa Mari og eg var på spinning for første gong, var det kun 45 minutt. Og vi trudde vi skulle dø – på oppvarmingslåta.

 

All creds til Eivind! 🙂

Apropos ingen ting… Gler vi oss? JA!

meg

3 responses to “Stolt av Eivind

Legg att eit svar

